מפגינים נגד האזרחים | אנרכיסטים מוחים ברחבי הארץ

    אתר קול חי 1 Comment on מפגינים נגד האזרחים | אנרכיסטים מוחים ברחבי הארץ

    שורה של צעדי אנרכיה ומחאה החלו הבוקר כחלק מ"יום השיבוש וההתנגדות" שצפוי להימשך עד שעות הערב. קבוצת מפגיני שמאל קיצוני חסמו את כביש החוף ליד מעגן מיכאל, ופונו מהכביש. בכיכר הבימה התאספו מאות אנרכיסטים, צעדו אל הבורסה לניירות ערך – ופרצו אליה. בכניסה לבסיס הקרייה בטחונית קשרו מפגינים את עצמם זה לזה וחסמו את הכניסה

    צילום: זירה פוליטית
    13:16
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עדיין יורים מדרום, מה הועילו חכמים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "המשטרה מגלה אוזלת יד מחרידה", כך סיכם הבוקר כתבנו צבי טסלר ב'מהדורת הבוקר' את אירועי הפתיחה של 'יום השיבוש וההתנגדות' שיזמו ארגוני שמאל קיצוני במטרה לשבש את שגרת חייהם של אזרחי ישראל ולפגוע במרקם החיים העדין שמשלב בין חרדים וחילוניים, תומכי ימין, מרכז, והשמאל המתון.

    מאות מפגינים בכל רחבי הארץ חוסמים צירי תנועה, מתפרעים, ואף פרצו למתחם הבורסה לניירות ערך בת"א. מוקדם יותר הודיעו כי במסגרת המחאה הם צפויים להגיע ולהפגין גם בתחנות הרכבת ואולי אף להשבית את פעולתה.

    כביש החוף עמוס ממחלף זיכרון לכיוון דרום בגלל האנרכיסטים שחוסמים באמצעות כלי רכב. המשטרה במקום בינתיים לא מתערבת

    לאחר השעה 8:00, פיזרה המשטרה התקהלות לא חוקית וחסימת ציר בכביש 2 ליד מעגן מיכאל והכביש נפתח לתנועה.

    בכביש 5 לפני זמן קצר, פרצו מאות פרצו לכביש – הכביש נחסם לתנועה.

    בתל אביב, במחאה בכניסה לבסיס הקריה הביטחונית, אנרכיסטים קשרו את עצמם זה לזה בעזרת צינורות וחסמו את הכניסה לבסיס. אחרים פרצו לבורסה לניירות ערך וחוללו הרס ותהפכה.
    פעילי אם תרצו הגיעו הבוקר להרצליה להפגין מול ביתו של אייל נווה ממובילי 'אחים לנשק', במחאה על פעולות האנרכיה אותן מובילים אחים לנשק.

    מתן ג'רפי רכז משימות ארצי בתנועת אם תרצו: "אייל נווה, לא מאוחר להודות בטעותך! הקדשת שנים רבות למען ביטחון ישראל, עצוב לראות כיצד הוליכו אותך בכחש להוביל מחאה בעד סרבנות ואנרכיה. די להסתה ולסרבנות של אחים לנשק!".

    המשטרה מסרה הודעה על הסדרי ושיבושי התנועה: "בשל המחאות בת"א נחסמו הרחובות הבאים לתנועה: ⁩רחוב קפלן מרחוב לאונרדו דה וינצ'י עד דרך מנחם בגין לשני הכיוונים. ⁩צומת קפלן ודרך מנחם בגין לצפון ולדרום (התנועה מופנת לשיקועים). כביש 2 מתחת לגשר הכניסה לקיבוץ מעגן מיכאל נחסם לתנועה לשני הכיוונים על ידי מפגינים שהניחו חביות, כוח משטרה במקום פועל לפתיחת הכביש"

    בתוך כך, מתקיימת כעת ישיבה בהסתדרות הרפואית והחלטה לגבי הדרישה של אנשי המחאה לנקוט עיצומים.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם המשטרה והפרקליטות לא תטפל בהם, האזרחים הישרים יצטרכו לעשות זאת!!!